onsdag 15 augusti 2012

Tanten kan - PANG!

Igår kväll satt jag och Daniel på balkongen och åt en halloumi-sallad och drack ett glas vin till. Då kommer våra grannar förbi nedanför och vips så var det bestämt att vi skulle ta oss en liten golfrunda. Då vi druckit vin fick Daniel H köra, och vi åkte till Torslanda GK för att spela på deras Pay-and-play bana.

På hål nummer två får jag till ett perfekt slag - långt och rakt - och jag kläcker ur mig:
- Ohhoo tanten KAN! 
Sedan ska jag gå ner för slänten från tee, och vad tror ni händer? Det är blött i gräset och jag inte hinner inte ens tänka innan jag slår i marken. Inte ofta man faller så totalt handlöst!! Kul att man kunde bjuda på ett litet - eller mer massivt - skratt :) Har en ömmande röv och en ömmande handled idag, men den tar jag för laget!
Min Daniel vann med 1 ynka slag före mig, men nu var det ju ingen tävling ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!