tisdag 21 augusti 2012

En förändring

Bloggen kommer framöver att ändra lite inriktning. Jag kommer fokusera på att skriva om hundträning och om livet tillsammans med Charlie. Mitt privata liv kommer lämna bloggen till ganska stor det. Självklart inte helt, eftersom att det mesta jag gör, gör jag med Charlie. Så skillnaden kommer antagligen inte bli så värst stor.

Jag har ingen direkt anledning till varför, men jag bara känner att jag för tillfället inte har lust att skriva på riktigt samma sätt som jag gjort innan. Så nu blir det mer en hundblogg än en vardagsblogg, och ni som vill fortsätta följa oss är mer än välkomna. Och till er andra säger jag tack och på återseende!
Full fart mot nya äventyr

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!