tisdag 26 april 2011

1 av 2 hemma!

När jag kom efter jobbet igår så var äntligen min Daniel hemma! Den här påsken har bestått av väldigt mycket presenter och igår fick jag en till. Det ska man ha när pojkvännen har varit borta, konstaterade Daniello. Jag fick en skit snygg underställströja som kommer att användas flitigt nästa vintersäsong! Jag kör ju efter att vara snyggast i backen eftersom att jag inte kan åka.... Tack älskling!

Underställ från Helly Hansen!

Vi åkte sedan direkt ut till Askim för att fira Hugo som fyllde år i fredags, men ingen av oss kunde ju vara med på kalaset. Viktoria bjöd på goda hamburgare och jag somnade - än en gång - i en solstol på deras altan!

Daniel grillar burgarna

Hemma igen så gick vi bort till ica och köpte bär och glass. Kvällen spenderades med att titta på Mästarnas Mästare - bästa programmet ever - och äta efterrätt!

Mumma!

Nu ska jag hämta hem min lille!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!