lördag 30 april 2011

Födelsedagskalas och dramatiskt premiär bad!

Idag har vi haft kalas för släkten. Både jag och Daniel fyller 25 år inom den närmsta veckan - 2 maj + 7 maj - och idag var det Jonssons släktens tur :) Tusen tack för alla grymma presenter vi fick!!!

"Ullas underbara räkmacka"

Vad kan detta vara...

Ett stort paket innehöll nya dynor till stolarna på balkongen!

Matdags!

Altanhäng

Mina presenter: Ljuslykta till altanen, vin, krukor, kökshanddukar, presentkort, pengar, berlock till pandora (oxen, mitt stjärntecken)

Daniels presenter: Kläder, vin och pengar!

Efter kalaset åkte vi ut till stugan! Daniel lovade mig tidigare i veckan att han skulle bada om det var fint väder, otur för han, men det har varit fint väder idag :)  Det blev dramatiskt då Charlie har fullt fokus på Daniel och lyckas springa rätt in i pappa som nästan ramlar - jag får detta på film - men sedan badar killarna och enligt Daniel "var det uppfriskande" - tror jag det, klart man piggnar till när man doppar sig i 10 gradigt vatten...



Nya bryggan!

Finaste stugan som finns!

Slå den träningsplanen om du kan... :)

Ikväll blir det tävlings-träning med den lille och sedan god mat! 

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!