lördag 23 april 2011

Påskfirande!

Efter dagens jobbpass åkte jag direkt ut till Askim. Viktoria med familj, samt Eva och Magnus var så snälla och bjöd in mig på påskfirande vilket jag var jätte glad för!

Vi fick börja med att gå runt i trädgården och leta paket! Jag hittade två stycken med mitt namn på. Det var Eva som gav mig en påse godis samt en skit snygg t-shirt, tusen tack!!

Mina fina påsk-paket!
Kuvertet var adresserat till: Påskgumman Linda, Hundvägen 7 i Blåkulla :)

Så här glad var Cornelia när hon hittat alla sina paket!


T-shirten jag fick!

Vi käkade sedan påskmat och efter det somnde jag i en solstol! Vädret var helt underbart och det var så sjukt varmt... när jag vaknade var jag alldeles röd i ansiktet :) För att piggna till tog vi en promenad med Enzo och sedan blev det lite slappande framför tv:n.

Viktoria med all påskmat!

Nu är jag hemma igen och på grund av tröttheten så blir det sängen tidigt idag!
GLAD PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!