onsdag 27 april 2011

ANMÄLD!

Idag har jag anmält oss till 3 lydnadstävlingar. Kan ev. bli en fjärde som kommer vara före de andra tre men måste få veta starttid först då jag jobbar dag och detta är en kvällstävling, man måste ju hinna dit :)

Ev. Grästorp 21/5

Bollebygd 27/5

Ale 29/5

GMBK 6/6

Fram tills dessa tävlingar ska jag försöka träna lagom mycket med lydnad, jag har en vinnarskalle och kan bli alldeles för fokuserad och då träna för mycket... Men främst få till platsliggningar så jag inte är allt för nervös inför dessa. Resten kan vi, det handlar bara om att få till rätt känsla - vilket inte är det lättaste - men vi behöver inte nöta momenten utan behöver bara få fram glädjen och motivationen i min lille vovve!

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!