tisdag 12 april 2011

Regnet det bara öser ner...

Nackdelen med att ha hund är att man måste ut på långa promenader oavsett väder. FÖRDELEN med att ha hund är att man kommer ut på långa promenader oavsett väder :) Morgonens promenad var ingen höjdar upplevelse men för mig var den välbehövlig. Hade jobbig yrsel imorse men efter att ha klunkat i mig några glas mjölk och en walk i regnet så var jag tillbaka igen!

Charlie posar framför Ostindiefararen

Har på morgonen glädjt mig över att min ena blomma i vardagsrummet inte alls var död! Den lever i högsta grad och en blomma har slagit ut så fint idag! Nu har man lärt sig något nytt, Hibiskusens blommor blommar i några dagar och sedan dör dom. Men den är full av knoppar som slår ut lite då och då :) Så trots att den såg väldigt död ut igår så hade den bara en vilodag helt enkelt!

Nu ska jag strax iväg till sjukan för ett kvällspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!