onsdag 6 april 2011

Ledig dag

Dagen inleddes med lydnadsträning (som gick väldigt bra), sedan tog ett det ett bra tag innan jag tog mig från tv:n - jäkla days of our lives - men bara jag kom igång kunde inget stoppa mig och nu är allt skinande blankt i lägenheten!

Har precis kommit hem från en promenad med den lille, det blåser inge skönt ute idag... men nu har vi iallafall gjort dagens långis. Strax kommer Daniel och hämtar mig och då blir det först en tur till Hornbach och sedan dags för gymmet.

Hörs sen!

2 kommentarer:

  1. gott med en ledig dag!
    Känn dig extra stolt över er uppsats.. vi blev rekommenderade att kika på den som "den bästa uppsatsen metodmässigt den terminen" :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Det var roligt att höra!!!! :)
    Hoppas det går bra med eran c-uppsats! Kram!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!