måndag 11 april 2011

Tapeter

I vardagsrummet har vi en fondvägg som är målad av de förra ägarna. Väggen är skit snygg, MEN färgerna passar inte ihop med de möbler vi har. Så nu ska den slipas, målas och sedan få en ny tapet på sig :)
Var idag i en tapet-butik och satt och bläddrade i massvis med tapet-böcker, men hittade inte det jag letade efter...

Så här ser väggen ut idag

Har letat lite på nätet och hittade en liten bild som är ganska nära min tanke på hur jag kanske vill ha det. Ska ta med den till affären nästa gång och be dom leta upp tapeter som liknar denna!


Att den ska gå i silver-ton med lite glans tror jag skulle vara skit snyggt! Först var jag inne på svart men tror det blir bättre med silver :) Kommer bli mycket funderande angående detta innan vi har en färdig vägg!

Ikväll ska jag och Charlie på vår första kurs på GMBK! Vi har anmält oss till en tävlingslydnadskurs och det ska bli jätte spännande, är lite pirrigt! Min förhoppning är att få en massa bra träning samt få lite träningskompisar :)

1 kommentar:

  1. Åh den där tapet är så himla fin! Hade den i mitt gamla rum hos mammsen i Karlstad, så fint när den skiftar från vitt till silver beroende på ljuset.

    Tyvärr kommer jag inte ihåg vad tapet heter elelr vad det var för märke.

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!