fredag 29 april 2011

Världens godaste pepparsås!

Flexade ut en halv timme tidigare på jobbet och skyndade hem för att hämta mina killar. Daniel behövde promt tvätta bilen innan vi åkte så tog en snabbtvätt i tvätt-o-maten på parkeringen. Jag började köra men tröttheten slog till som en blixt från klar himmel. I Lysekil fick vi byta, då hade Daniel precis pluggat klart, och jag däckade på 5 sekunder.... sov till Åmål och lyssnade sedan på en spännande ljudbok :)

Framme i Karlstad bjöd mammsen på min absoluta favoriträtt. Hon gör en pepparsås som är den godaste, ja jag lovar, i precis hela världen!! Jag äter varje gång tills jag mår illa för jag kan inte sluta :) Till denna har vi pommes samt rostas! MUMMA!! Efterrätten intogs på altanen i solnedgången. Kvällen avslutades med en grymt bra film med Brad Pitt som gick på ettan.

Nu är det dags att sova för imorgon vankas kalas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!