söndag 24 april 2011

Idag skulle man vart ledig!

Sov 10 timmar inatt men var fortfarande trött när jag vaknade... ont i halsen och ont i varje muskel, usch känns som en förkylning står och knackar på dörren! Masade mig iallafall upp och upptäckte att vädret är lika UNDERBART idag! Tog en promenad bort till ica, årets första utomhusvistelse i bara klänning, och köpte hem lite gott till min brunch. Är ju dags för ett kvällspass igen...

Hallon och blåbär hör sommaren till

För att bo i lägenhet kan man inte bo bättre!

Nu är det alldeles strax för att bege sig till sjuka huset. En dag som denna vill man verkligen vara ledig men jag tvingar mig själv att endast tänka på alla extra pengar jag tjänar eftersom att det är storhelg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!