torsdag 21 april 2011

Finns inte tid

Jag jobbar 80 % och har svårt att hinna med allt jag vill göra... hur gör alla som jobbar 100 %??!
Jag arbetar varannan helg och sedan januari har vi varit borta de andra helgerna och kommer vara så tills i slutet på maj.... Om drygt en vecka fyller jag 25 år och Daniel fyller en vecka efteråt. Till alla våra vänner jag jag meddela att vi kör ett 25-års kalas + inflyttningsfest någon gång i sommar!!

Idag har vi allafall hunnit med ett rejält lydnadspass. Fortsatte med att endast träna på starter i linförigheten. Idag släppte jag inte igenom en enda dålig start utan gav då mitt felkommando (ojoj eller nehe) och började om. Detta har jag varit väldigt dålig på, jag måste bli tydligare med att visa vad som är rätt och vad som är fel, för annars höjer vi ju aldrig kvalitén. Fick ett väldigt bra resultat idag :)

Körde sedan ut till Sisjön och fick äntligen tag på hundmat! Hade velat köpa 3 säckar men det fanns bara två.. Charlie äter en speciell sort av Eukanuba som heter Wild Nature och det är den enda han fungerar riktigt bra på. Han gillar den, han håller vikten och han är bra i magen. Den är naturligtvis typ den dyraste som finns men som ni vet så gör jag vad som helst för min lille :)

Nu dags för lunch och sedan fix med nya gardinerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!