söndag 3 april 2011

aa checks!

Igår eftermiddag kom Eva, Magnus och Frode hit! Vi fikade på mina kanelbullar och sedan stod Frode som vanligt för underhållningen, helt underbara unge!

Liten ordlista från denna pojk:
vov vov (med super ljus röst) = Charlie
aa checks = ett kex
a a  = ja
faffar = morfar

När Frode var mindre tyckte han Charlie var lite läskig, det tycker han inte längre! Han vill prata med vov vov hela tiden och helst mata honom! Charlie klagar inte :) Snällare vov vov får man nog leta efter, han är helt underbar med barn min lille!

Hela gänget!

Bus-unge!

Klappa vov vov!

Vill ha kanelbulle
(lyckades nog få ca 2 bullar av Frode!)

Igår kväll käkade vi räkor tills vi höll på att spricka! Sedan ägnades kvällen åt att spela MIG (ett frågespel) på pappas Ipad, riktigt roligt spel och vinnaren blev Daniel (tur för husefriden!). 

Nu på morgonen sitter 3 stycken i soffan och en jobbar - gissa vem?! Jag får upp mina nya gardiner, den första är redan uppe och det blir skit snyggt!! Tack mamma!


Nu bär det snart av till några möbelaffärer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!