torsdag 21 april 2011

Hundlös...

Efter lunch kom pappa hit, vi fikade lite på kanelbullar och snackade om ditten och datten! Gud vad jag önskar att jag bodde i samma stad som mina föräldrar :)

Det tråkiga med pappas vistelse var att han tog med sig Charlie till Karlstad, vilket självklart var mitt beslut ;) Jag jobbar HELA påsken och Daniel är inte hemma... Och min lille ska INTE behöva sitta ensam 9 timmar per dag, istället får han spendera påsken i Karlstad och leva lyxliv!

Den enda det är synd om är MIG som blir ensam kvar... Det är jag verkligen inte van vid och det är så ensligt här hemma! Ikväll ska jag vara barnvakt åt Hugo och Cornelia och det passade ju väldigt bra, då slipper jag vara ensam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!