fredag 22 april 2011

Samtal med barn

Igår var jag barnvakt åt Hugo och Cornelia. Vi åkte och hämtade kebab och frossade sedan i chips!
Jag fick även massvis med hund-mys då Enzo mer än gärna ställde upp på mys i timmar!

Kvällen bjöd på väldigt mycket mys då vi alla tre låg nerbäddade under filtar i soffan. Det bästa med kvällen var nog ändå våra otroligt DJUPA samtal. Hur underbart är det inte att snacka med barn i de här åldrarna? Dom har så mycket funderingar och tankar :) Vi gick igenom kärleken i livet och det värsta som finns, mobbning.

Eva, Cornelia, katten Daisy och Hugo!  

Enzo - aka Ior!

Imorse skulle jag lyxa till det med bröd från BAKA, gick in vid halv tio men då var allt bröd redan slut!! Det hade sålt slut på en timma idag... solen är framme och alla är lediga :) Så jag får väl äta mitt vanliga tråkiga bröd till min brunch...

Jobbar kväll idag och det är alltid svårt med vad man ska äta innan eftersom att jag åker hemifrån strax efter tolv... Så det brukar bli en brunch vid 11 ungefär :)

Hoppas ni alla får en härlig påsk-dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!