fredag 8 april 2011

Nya krämer

Idag är det fortsatt storm här i Göteborg! Morgonens promenad började längs vattnet i motvind, var nästan så jag var beredd på att en ko skulle komma flygande snart :)

Har även varit inne i hudvårdssalongen här bredvid och inhandlat lite nya produkter. Mina gamla var HELT slut så jag hade inget val... Har iallfall köpt Dermanords produkter nu som jag fått provburkar på tidigare och tyckte de var väldigt bra! Sedan var priset det lägsta jag hittat vilket inte är fel :)


Idag ska jag göra ännu ett kvällspass. Skulle gjort dagen men då det fattades folk så gick jag med på att byta. Inte det roligaste att behöva jobba fredagkväll men ibland får man ställa upp. Så två jobbpass kvar och sedan tar jag helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!