lördag 31 december 2011

Årets sista morgonpromenad!

I natt har vi haft Enzo som gäst och ni ska tro att jag är nöjd med två vovvar! Charlie älskar Enzo, men kärleken är INTE besvarad. Enzo vill helst vara ifred och eftersom att jag numera kan kontrollera min hund så är det inga problem alls. När Enzo klev innanför dörren förklarade jag för Charlie att den hunden låter du vara ifred, och vips så var det problemet löst.

Imorse tog jag en långis med båda vovvarna och efter att Enzo fått veta hur jag ville att han skulle uppföra sig i koppel så gick det bra. Charlie försökte få min uppmärksamhet hela tiden och kämpade som attan för att jag skulle se hur BRA han uppförde sig. Haha tokhund. Inget är bättre än konkurrans alltså :)


Mitt tjat om en hund nr 2 kommer inte minska efter det här.... :)
Nu skriker Daniel på mig att det är dags att börja förbereda nyårsfesten! 
Over and out!

2 kommentarer:

  1. Kram på er, kul att läsa om er nya relation, då blir det säkert en Golden om ett tag :D! Önskar er ett Riktigt Gott Nytt År! Rose & Benson

    SvaraRadera
  2. Du kanske ska ha ett halvsyskon till honom? Hans mamma väntar valpar... ;)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!