onsdag 7 december 2011

Härlig respons på inlägget om krav!

När jag kollade bloggen lite snabbt någon gång på eftermiddagen så var det inte riktigt som vanligt! Besökarantalet var BETYDLIGT mer än vad jag brukar ha och det tog ett tag innan jag förstod varför. Hanna hade länkat från både sin blogg och sin facebook angående mitt inlägg om krav som jag skrev igår.

Jag tycker det är jätte kul, speciellt att så många har läst vad jag har skrivit. Sedan är det ju alltid kul att - nästan - alla håller med mig. Sedan får ju självklart alla tycka vad dom vill och det finns alltid en massa metoder man kan använda sig utav och det gäller ju att hitta vad som passar för just sin hund.

Jag kommer självklart skriva om hur det går för oss med mitt nuvunna självförtroende som jag fått när jag listat ut hur jag vill bedriva våran träning. Speciellt i nästa vecka kommer det hända spännande grejer ;)

Rekord i antal besökare!

Hanna skrev på sin blogg


Lite kommentarer från Facebook

Nu är jag ju tyvärr hundlös och snacka om att det är tomt här hemma. Men Charlie har det grymt bra i Karlstad - frågan är om han vill komma hem igen - och imorgon är Daniel tillbaka. Har haft en sjukt stressig kväll på jobbet och ska duna in nu för imorgon kör vi så det ryker på jobbet igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!