tisdag 6 december 2011

Hundlös

I förmiddags tog vi den första promenaden i SNÖ!! Eller ska jag vara ärlig var det väl mer is än snö.... Jag älskar vintern och hoppas på massor av mer snö - och det fort. Snön som hade kommit hade nog först smält och sedan frusit igen. Vi fick korta ner våran vanliga promenad för den skulle tagit 2 timmar med dom myrstegen man var tvungen att ta för att inte ramla :)



Vid lunchtiden anlände världens bästa Pappa - med ett storpacke hushållspapper, tackar för det! - och bara en liten stund efter kom även Viktoria och Magnus. Jag ordnade en liten pannkaksfest till lunch och efter det fikade vi på de underbara bullarna som Mamma skickat med! Pappa och Magnus återvände sedan uppåt i landet och med sig tog dom min lille. För mig väntar dagar med jobb och min hund ska inte behöva ensam så långa dagar när han istället har möjlighet att leva lyxliv hos mormor och morfar! Men snacka om att jag saknar honom....



När grabbarna åkt körde jag till Frölunda Torg där en hel del julklappar har inhandlats, så skönt att man har börjat fylla på julklappssäcken nu!

Nu väntar en kväll framför tv:n med lite glass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!