onsdag 28 december 2011

Sjukstuga

Feber och en fördjävla yrsel har stoppat mig från jobb denna vecka. Riktigt tråkigt.

På annandagen åkte jag och Charlie till Mellerud. När jag kom fram låg det massvis med paket under granen och ni skulle sett min min när jag insåg att alla dom var till MIG! Tack så jätte mycket för alla fina grejer! Vi åkte sedan till Daniels farbror och faster där det blev julbord.

Vid nio tiden åkte vi åter mot GBG och jag var totalt dötrött men tänkte väl inte mer på det. Men nu har jag fått samma som min lillebror legat i sedan julaftonskväll och det är bara att rida ut basiluskerna. Tråkigt som fan har jag och har nog kollat varenda rolig sida på internet som finns :) 

Den lilla welshen är uttråkad och nu ska vi försöka göra något som kräver energi utav honom men inget utav mig. Får se om jag kan komma på nåt vettigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!