tisdag 20 december 2011

Ny start i Gästboken!

Alla som har följt min blogg senaste veckorna har kunnat läsa om hur en viss person skrivit väldigt konstiga meddelanden till mig. Meddelanden utan någon som helst sanning. Personen har använt ett falskt namn.

Det är VÄLDIGT många som har försvarat mig och jag är så tacksam för det :)


Idag har jag raderat alla meddelanden som handlar om denna person. Har dock sparat allt i min dator men rensat ut det ur gästboken. Varenda person som går in och läser där blir ju faktiskt bara förbannad och det är ju inte meningen med gästboken.

Så nu kör vi på glada meddelanden i gästboken framöver!

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat, stada i garderoben ger ett lugnt avslut på det gamla året och ett härlig start på det nya!

    Kram Rose

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra beslut- jag skulle definitivt hq gjort det samma! Åh du ska fortsätta skriva som du alltid gjort! Lika petsonligt, ärligt och öppet! Gillar att läsa här varje dag. Dur sån inspirationskälla! :))

    Gullig du är som följer oss i kampen mot allt elände med Atlas. Nu jäklar ska det väl bli bättre hoppas jag :) hihi kommer du till stan över jul? :) hoppas ni i vilket fall som helst får det helt underbart! Kramar

    SvaraRadera
  3. Hanna: Tack.

    Rose: Helt sant! Stadga i garderoben är skönt ;)

    Tessan: Jajjemen jag kommer hem över jul! Skriver i din blogg om er fina Atlas.

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!