onsdag 21 december 2011

Klapparna är inslagna

Började morgonen med ett besök på banken. Massor med papper att skriva på och TUR att jag har en karl som är så insatt i såna här saker då jag bland alla siffror ibland inte förstod ett dugg - Daniel hade däremot stenkoll! Jag förstod iallafall det väsentliga och det var bra grejer :)

Det tog några timmar av slappande innan jag orkade ta mig för något annat idag. Tröttheten i kroppen var grym efter tungt jobb i många dagar. Men strax efter lunch så kom huvudet ikapp och jag började pyssla med alla julklappar. Älskar verkligen att slå in alla klappar och gå igenom vad det är man har köpt till alla nära och kära.


Klapparna ligger nu i varsin säck - en till Mellerud och en till Karlstad - och nu längtar jag otroligt mycket till julafton. 

När klapparna var klara tog jag med den lille ut för lydnadsträning. Vi tar faktiskt stora steg framåt och det är så kul att träna just nu!

Nu är jag döhungrig så här ska göras Carbonara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!