onsdag 21 december 2011

Mini-julafton!

Jag fick ju som sagt jobba igår kväll vilket inte var så lyckat då vi hade planerat att fira mini-julafton tillsammans med Karro och Viktoria med familj. MEN det löste sig på ett litet vis ändå. På jobbet var det totalt kaos och vi slet oss helt svettiga. Men tack vare underbara arbetskamrater som sket i rasten så kunde jag gå en halv timme tidigare. Körde som en galning till Billdal - bilen flög över farthindrena - och när jag kom fram satt alla och väntade på mig.

Det blev paketöppning och jag fick smaka på maten som var kvar! Jag fick jätte fina julklappar och tackar så mycket för dom :)

Linne, leggings, sidenmorgonrock, body lotion, Pandora berlock och tillgång till stuga i Trysil en vecka!

Jonas och Karro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!