söndag 18 december 2011

En kväll på Liseberg

På kvällningen igår kom Erika och Wiktor hit på lite glöggmys innan vi tog bussen in till stan, där målet var Liseberg! Vi mötte upp ett par till som var deras kompisar och sedan strosade vi runt där inne. Spelade naturligtvis på Marabou-hjulet men jag vann inget den här gången heller.... :(

Vi tog en tur inne i spelhallen där jag kom sist i bilspelet och även total sist i vem som kunde slå hårdast på en boxningssäck. Jag missade helt enkelt säcken och ramlade över den istället - snyggt jobbat blondie!

Bästaste!

Daniel laddar för att slå på boxningssäcken

Ett måste på Liseberg: Skjutbanan

Vi gick sedan vidare till Incontro i Gothia Towers där vi käkade och hade det trevligt resten utav kvällen.

Daniel och Wiktor

NU är morgonenpromenaden med den lille avklarad och jag ska ta mig en skinkmacka innan det bär av till jobbet!

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!