lördag 10 december 2011

Vilken middag och skäll i gästboken!

Kvällen har spenderats med mina bästaste! Jag och Daniel hade planer på ett restaurangbesök men när vi skulle boka bord var det alldeles fullt på det stället som vi tänkt oss... Så Daniel stack till ICA och inhandlade varor till en riktig favoritmiddag i mitt tycke! Han kom även hem med en bukett blommor :)

Efter någon timme i köket kunde vi sätta oss ner och avnjuta detta goda (det är tack vare mamma och pappa som vi fått möjligheten att njuta av löjrom, TACK!)

Toast med vänerlöjrom

Klyftpotatis, tournedo, cafesås och champinjoner

Ikväll har jag även fått skäll i gästboken, som jag inte riktigt förstår, men det kanske någon annan gör! Jag har fått veta att jag är gapig, att jag är så dålig att jag inte ska ägna mig åt hundträning, att jag har dåligt självförtroende samt att jag är kass på att skriva. Tyvärr är jag faktiskt beredd att inte hålla med på nåt!

Nu ska vi äta glass med hallonsylt!

1 kommentar:

  1. Suck!Varför skriva en sådan kommentar i gästboken? Finns det någon som tränar hund som aldrig behöver ändra taktik för att hunden inte förstår? Eller man själv inte förstår hunden!

    Fortsätt att skriva om dina tankar och funderingar på ditt sätt! Det är din blogg!!!
    Ser gott ut det där på tallrikarna.:)//Ingrid S

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!