torsdag 22 december 2011

Mini-julafton med dom bästaste

Efter mitt jobbpass skyndade jag hem till Sannegården för här skulle det minsann firas jul ikväll :)
Vi la fram våra paket under granen och den lille fick börja. Han hittade snabbt sitt paket som han slet upp och då leksaken hade pipfunktion så kan ni tro att det har pipit konstant här hemma nu. Sedan var det min och Daniels tur. Jag fick ett påslakanset och ett par handskar, sjukt snygga grejjer, som jag blev så glad för så jag nästan studsade fram här hemma! Daniel fick en tröja och en docka till Ipaden.

Den lille med den gröna draken

Så SNYGGT påslakan!

Paket paket!

En riktigt mysig kväll med mina bästaste!
Imorgon går vi upp tidigt och styr kosan norrut.

1 kommentar:

  1. God Jul & Gott Nytt år!
    Önskar Marie Smilla.

    P.s jag skulle så gärna vilja höra lite mer om hur du har gått till väga när du säger att "du ställer krav på charlie"
    Jag undrar om jag inte är lite mesig med Smilla...

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!