lördag 24 december 2011

En bit in på julafton

Inatt sov jag inte många timmar. Jag har inte på något sätt vuxit upp utan är skit pirrig dag innan julafton!

Vaknade tidigt och öppnade min julstrumpa. Efter lite frukost och ett evigt tjat från min sida för att få gå och väcka lillebrorsan, skickade tillslut in Charlie som fick göra grovjobbet, så var det dags för julklappsutdelning.

Åkte sedan till kyrkogården och vidare hem till pappas bror där vi fick skinkmacka.

Nu kollar vi på Kalle och hans vänner. Dock är det bara jag som är vaken då alla andra sover, även den lille! Men jag gör som vanligt och säger alla repliker innan de på tv:n gör det, trots att ingen hör mig :)

Jag och Kalle får umgås

När Kalle är slut går vi över till Trillingarna för julmat och mer julklappar.

Ha en fortsatt trevlig julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!