torsdag 8 december 2011

Nu saknas bara den lille...

... och sen är vi samlade igen. Daniel stod utanför mitt jobb och väntade när jag slutat - kom med buss från Landvetter - då jag tyvärr inte hann hämta honom. Utbildningar på jobbet resulterade i att jag blev ensam sjuksköterska och då har man att göra kan man säga :)

Istället för att köra hem åkte vi till Kungsbacka och Freeport för att köpa kalsonger. Min Pappa är grymt kräsen med detta klädesplagg och hans favoriter har utgått. MEN i Kungsbacka finns det några exemplar kvar och självklart hjälper vi till när det handlar om såna här viktiga ämnen ;)

Kan rapportera att Charlie har det helt underbart i Karlstad. Han får långa skogspromenader - han springer som en tok -, han grejjar med pappa i stugan och han får löprundor. Sedan behöver han ju aldrig vara ensam heller då Moster rycker in så fort det behövs!

Nu blir det mest myskväll idag och jag bara njuter av att Daniel är hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!