lördag 31 december 2011

Firar ut det gamla och firar in det nya!

Nu har detta året tagit slut och det har varit ett bra år. Det här året började ju med att vi flyttade till Göteborg så det har varit mycket nytt att ta till sig och anpassa sig efter. Jag tycker att året har varit bra MEN jag vet att nästa år kommer bli ännu bättre :)

Jag tänker inte skriva någon årskrönika utan det som står ovan får nog summera detta året och vara starten på det nya! 

Nu ska här firas nyår med 6 vänner som kommer till oss ikväll. Om 10 min kommer det första paret från Stockholm. Som ni förstår finns det ingen tid till att vara sjuk så det får jag bara slå bort - allt går om man vill.

GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!