torsdag 15 december 2011

Trimmad inför vintern

Imorse åkte jag iväg till Kungsbacka för att köpa 20 par kalsonger till Pappa. Han är kräsen som få och då hans favoriter endast finns där och även har utgått ur sortimentet så köpte jag upp de sista som fanns :) Sedan vart det bråttom tillbaka till Göteborg då Charlie skulle lämnas in på Tassarnas Trim i Långedrag.

Den lille skakade i hela kroppen när vi satt och väntade på våran tur - inte så värst tuff med andra ord - men bara han fick hälsa på de trevliga tjejerna så följde han allt med dem in - om än motvilligt.

Under tiden passade jag på att åka bort till Frölunda Torg och jag tror faktiskt att vi är helt klara med våra julklappar nu! Tror aldrig jag varit helt klar så här tidigt någon gång. Nu ska bara alla klappar slås in, men det får bli en annan dag.

Vid halv två fick jag sms om att den lille var färdig på trimmet så jag tog alla mina kassar och åkte åter mot Långedrag. Charlie blev jätte fin och den här gången klipptes han riktigt kort. Tycker det är bra till vinterns blask nu då han för det första inte blir så skitig samt att det inte fastnar så mycket snö i pälsen.

Före

Efter

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!