fredag 9 december 2011

Värre trafikkaos än så här blir det nog inte...

Slutade jobbet prick klockan tre och precis när jag startar bilen så hör jag att dom säger på radion att det är kaos vid Tingstadstunneln. Yes tänkte jag, då tar jag andra vägen över Älvsborgsbron!
Vad jag hade missat var att kaoset berodde på att Älvsborgsbron var avstängd....

Jag har stått i kö, och stått i kö lite till och sedan stått i kö lite till. Det var ett myller av bilar precis över allt och allt stod still. Det släppte inte någonstans utan som mest var jag vid något tillfälle uppe i 15 km/h. När jag stått i kö i 1 ½ timme så SKRIKER bilen. Den vill ha olja. Jag stod mitt i en skit lång tunnel och hade ju inte en suck på att komma därifrån. Så jag struntade blankt i vad bilen sa - lampan var gul så det var ju ingen fara på taket - men nervös var jag...

Kan även tillägga att jag haft en sådan stressig dag på jobbet så jag har liksom glömt att gå på toaletten. Så när jag inte besökt WC sedan 05.00 imorse så förstår ni att jag var kissenödig där i slutet på köandet.

Bilar överallt....

Jädra lampa!

TRE TIMMAR TOG DET FÖR MIG ATT KOMMA HEM FRÅN JOBBET!!
Fattar ni vad jävla segt det var?!! Och dökissenödig på det också...

Daniel mötte upp direkt med en flaska olja så nu mår bilen prima igen.
Nu ska här drickas vin och ätas räkor, snacka om att jag förtjänar det idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!