söndag 25 december 2011

Vår jul

Måste säga att vi hade en alldeles perfekt julafton! God mat, gott sällskap,  bra julklappar och mycket skratt!
Uppklädd!

Paketutdelning på morgonen. Charlie satt fast i marken precis bredvid paketen, konstigt!

Charlie fick julskinka av mormor

Julklappsspel! Jag kammade hem hela 6 paket. Prutt-slimet kommer jag nog använda mest :)

Charlie ansåg sig ha en mycket viktig uppgift - vakta skinkan!

Paketutdelning igen!
Mormor fick en mugg med Charlie på. En julklapp som liksom var lite på skoj. MEN hon blev totalt överlycklig och var till och med nära en tår. Vi andra skratta så vi storkna :)

När vi trodde att alla paket var utdelade visade det sig att det fanns ett kvar. Anders satte sig i Tomtestolen och sa detta:


Så duktigt gjort och jag blev så glad när jag insåg halvvägs in i rimmet att det var till mig!
Kvällen avslutades i soffan med Stig-Helmer Olsson och det var en bra avslutning på denna superba dag! Tack för alla fina julklappar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!