måndag 4 juni 2012

Bullbak och löpning

Eftermiddagen har ägnats åt att baka bullar. Min Kitchen Aid leverade grymt bra arbete och bullbaket blev en fröjd tack vare den. Om du gillar att baka så kan jag verkligen rekommendera denna maskin, då den verkligen äger. Det blev ett lass med kanelbullar, men jag har inte provsmakat dom, så jag kanske inte ska skryta allt för mycket än.


När bullarna var klara svidade jag om till träningskläder. Jag och Charlie tog en löptur och det var inte ett dugg skönt. Jag tycker verkligen inte om att springa, MEN med bra musik i öronen blir det betydligt lättare! Charlie var riktigt seg idag och sprang 2 meter efter mig hela vägen. Rundan kändes trögare för mig idag, trots att jag sprang på samma tid som sist.


 
 När vi kom i mål tog vi en 1 km power walk. I min värld ställer man ALDRIG in en andfådd häst i boxen, så därför tar man inte in en andfådd hund i lägenheten heller. Utan man tar en promenad tills andningen är normal, på både människa och hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!