söndag 3 juni 2012

Examensfirade i Halmstad

Gjorde ett dagpass på jobbet igår och när klockan slagit fyra gick jag ut genom dörrarna, där stod Daniel och väntade och vi begav oss direkt ner till Halmstad. Min bästaste Elin har tagit examen från Högskolan och det ville vi naturligtvis fira!

Det var en jätte rolig kväll med god mat och trevligt sällskap.

Elin med sin pojkvän Tim

God mat

Elin, Therese och Ida

Daniel, Viktor, Ida , Erik och Elins farfar

Tur man ser glad ut :)

Vid halv ett-tiden fick vi tacka för oss och åkte tillbaka till Göteborg. Vi fick köra inom Kungsbacka för att hämta den ena bilen. Framåt tre-tiden somnade man gött kan jag säga!

Imorse åkte jag ut till Billdal och hämtade den lille. Karolina med familj hade passat honom - super tack! - och det hade gått jätte bra. Karolina bjöd på nybakade scones i solen på altanen och det blev en riktigt bra söndagsmorgon :)

När vi kom hem drog jag, Daniel och Therese till Frölunda Torg. Jag shoppade loss lite på Henri Lloyd - min nya favvo-affär - och det gick ju jäkligt bra faktiskt ;) Sedan strosade vi runt en stund innan Therese fick åka till Landvetter och hämta hem mannen sin. Jag och Daniel tog en lunch på Adams, där man själv får välja vad man vill ha i sin sallad. Perfekt för mig för då slipper jag ha i några grönsaker :)

Med min "sallad" :P

När vi kom hem sköljde tröttheten över nåt totalt. 3 nätter i rad med bara 5 timmars sömn varje natt. Igår gick jag upp 05 och kom i säng 03. Jag pallar inte sånt för jag blir helt däckad! Så jag skulle bara vila ögonen en halvtimme innan lydnadsträning på klubben med lydnadshelgs-gänget. Träningen började kl 16.00 och mina ögon öppnades 18.30. Haha, både jag och Daniel var helt däckade, och Charlie likaså.

Nu har vi ätit lite pannkakor och ser på en film innan det blir godnatt för idag!

1 kommentar:

  1. tack :D bor ni i Eriksberg? Min farmor bor där och jag tycker mig känna igen platsen i flera utav bilderna på bloggen :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!