söndag 24 juni 2012

Träning av både två- och fyrbent

På eftermiddagen gjorde vi ett besök hemma hos Viktor och Hanna. Vi fick fruktsallad och jag fick en present. Hanna hade köpt en Eight Hour Cream Lipstick till mig i New York. Tror ni jag blev glad? Min absoluta favorit! Tack sötaste :)


Det var egentligen dags för löptur idag, men regnet har ju öst ner precis hela dagen. Och att springa i mina klumpiga regnkläder är ingen hit - skulle behöva köpa en jacka som går att springa i - så det fick bli ett träningspass inomhus istället. Uppvärmning med höga knän i 5 min och sedan körde jag igenom hela kroppen. Blev helt slut, och nu går det inte att komma undan längre. Man behöver faktiskt inget gym, det går ju alldeles utmärkt att köra slut på energin i vardagsrummet.


Den lille hade kört ett pass på balansbollen tidigare idag, så för hans del blev det lite lydnadsträning. Fotgående med fokus på kontakt. Daniel agerade störning - ni vet ju vad bra han är på det! - där vi började i halt och när det fungerade utan blicksläpp, gjorde vi samma sak under gång. Körde även ett maraton av tvåans fjärr, där jag var super nöjd med hans skiften på ca 4 meters avstånd.

Nu är det dags att ta kvällen då ett dagpass på jobbet väntar imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!