fredag 15 juni 2012

Löptur, dock inte efter pelle kanin!

När jag klivit upp imorse annonserade pappa att haren var på besök. Självklart flög jag ut på altanen med hunden i släptåg. Det blev en fullträff då Charlie, utan vidare eftertanke, tänkte dra efter pelle kanin. Matte är dock snabb som blixten och ett grymt träningstillfälle var i hamn!

Gav mig sedan ut på en löptur. Stort minus för att jag glömt Bricanylen hemma, riktigt vidrigt att springa med luftrör som är som sugrör. Stort plus för att bara kunna ge sig ut i skogen och springa och Charlie kan hänga på utan koppel.

Nu blir det frulle!

5 kommentarer:

  1. Jag har skrivit lite om det om du kollar i kategorin "Barmarksskola" :) där finns lite tips på hur man kan träna!

    Känner igen det där med luftrören, jag har samma problem! Har länge vägrat att använda nån medicin mot just det, jag tar mot annat så jag tycker det räcker med piller å skit, men min sambo har övertalat mig till att iallefall testa. Suck! Kanske att det blir bättre :)

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!