onsdag 6 juni 2012

Vi andas, lever och tänker bara på RUTAN

Imorse gick vi ut för ett träningspass med denna älskade ruta! Det är grymt kul att träna och jag har gett mig tusan på att få till momentet som jag vill. Igår kom banden från Jami så de invigdes idag, och herregud vilken patrull vi stötte på.

Charlie tolkade det som att innaför de där banden ska man INTE befinna sig! Det var som att det var elektriska trådar utlagda där inne. Han sprang dock in i rutan, men så fort jag sa stanna så stannade han till, MEN såg till att ta så många steg det behövdes för att hamna utanför bandet. Några skick senare förstod han att man faktiskt kunde stanna innför markeringen!


Idag tog jag även tag i att man inte kommer direkt in till matte med sin leksak. Charlie har blivit otroligt mycket bättre på det, men kan nonchalera mig ibland. Så när han fortsatt förbi mig så följde jag bara efter honom. Inte så värst trevligt att ha en tyst kärring bakom sig tyckte lillen, och leksaken levererades snabbt i hand varje gång efter. Måste tänka på att de här smådetaljerna spelar roll också och inte släppa igenom såna nonchalanta beteenden.

Vid elva tiden fick vi besök av Karolina och Viktoria med familj. Elva kaffe stod på agendan! Jag bjöd på hembakta bullar och negerbollar, och dom slukades i ett nafs så jag antar att dom var goda :) En mysig förmiddag!

Kjörling/Öberg

Snacka om att tycka synd om sig själv!

Snygg klänning Jonsson!

Hot mama!

Grabbmys

Nu ska jag ut och motionera den lille. Frågan är bara vad vi ska göra? 

3 kommentarer:

  1. SM-GULD!SM-GULD!SM-GULD!SM-GULD!SM-GULD!SM-GULD!SM-GULD!SM-GULD!SM-GULD!SM-GULD! här med... ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående talare till fullo!

    SvaraRadera

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!