onsdag 13 juni 2012

Har landat i paradiset!

Imorse styrde jag och Charlie kosan mot Värmland, och finaste Hammarö. Mamma och Pappa har flyttat ut till stugan på Lindesnäs, och att komma hit ger alltid samma rofyllda känsla.

Jag fick mig en festmåltid alá Pappa - grillad korv med bröd och rostad lök. Sjukt gött!!

Sedan åkte vi till mormors nya lägenhet. Den gamla tanten har blivit tvingad att flytta pga renovering. Men nya lägenheten blir super bra. Vi hjälpte till med att få ordning och snacka vilken supertant till mormor jag har. Grejar från tidig morgon till sen kväll och trots att hon kanske tror det, så är hon ingen ungdom :)

Muggen hon fick i julklapp, som enligt mormor är extremt dyrbar!

Nu njuter jag av utsikten från vardagsrummet, rätt ut över Vänern, med ett glas rosé. Vi har ätit kantarellpaj och snart väntar jordgubbar.

Jag har helt klart landat i paradiset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!