torsdag 21 juni 2012

Nytt jobb till hösten - drömjobbet!

Jobbet jag har i Kungsbacka sträcker sig över sommaren. Jag tog en REJÄL chansning när jag slutade på Mölndals sjukhus och lät mina vingar bära mig över okänt vatten. Chansningen visade sig vara en fullträff, för redan efter 1 ½ år som sjuksköterska har jag nu fått mitt drömjobb.

Från i höst och ett halvår framåt kommer jag att arbeta på Kärra VÅRDCENTRAL! Arbetstider 8-17, inga helger, inga kvällar. Med arbetsuppgifter som jag tycker är så roliga! Jag kan inte riktigt förstå att jag fått det här jobbet med så lite erfarenhet som jag har, men erfarenheten från Kungsbacka är värd jätte mycket för den här typen av jobb, sedan handlar det ju även mycket om personlighet.

Det blev klart i förra veckan att jag blev vald av alla sökande, men idag har jag varit där och skrivit på papprena. Och jag längtar redan tills jag ska få börja!


Behöver jag säga att jag är överlycklig?!

1 kommentar:

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!