torsdag 28 juni 2012

Ibland blir det deppigt

Igår eftermiddag var inte min dag. Det blev rätt deppigt, men så är det ibland. Jag tycker det är skit jobbigt att vara ledig när ingen annan är det, och jag hatar att jobba när alla andra är lediga. Man blir så himla ensam och ledigheten får ingen värde överhuvudtaget. Jag är så lycklig och glad över att jag har min lille Charlie, för utan honom hade jag inte klarat tiden i Göteborg.

Nu är det bara denna sommaren med tråkiga arbetstider, och ni kan tänka er vad glad jag är över mitt nya jobb. Till hösten ska jag arbeta som en normal människa, och för min del kommer det vara en stor räddning.


På morgonen har jag och Charlie kört ett lydnadspass. Vi gick igenom fotgåendet, rutan och apporteringen. Fick även ett litet ryck och körde igenom hela tvåan, tävlingsmässigt. Upptäckte att vi har ju faktiskt inte långt kvar till start, så det får nog bli att titta lite efter tävlingar imorgon. Allt sitter inte som en smäck, men det måste det ju inte heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!