måndag 18 juni 2012

Slut på semstern

På lördag förmiddag åkte vi till Mellerud. Där har vi fyndat på Blooms, kikat nere i Sunnanå, haft golftävling, ätit god mat, gått promenad, ätit glass i Vita Sannar och allt i trevligt sällskap.

Eva och Mamma tar ett glas rosé i trädgården

Glass i Vita Sannar

Efter att igår hälsat på farmor Karin åkte vi hemåt mot GBG igen. Tog en löptur och min konidition blir bättre och bättre. Sedan första löprundan har jag kapat tiden med hela 2 minuter´på min runda. När vi kom hem blev det spagetti med köttfärssås medans vi följde den spännande fotbollen.

Idag blev det först en långpromenad, följt av lydndsträning med rutan och platsliggning. Sedan som vanligt en massa plock med tvätt, dammsugning och plockning. Nu har jag dom sista timmarna innan det bär av till jobbet. Semestern är nu SLUT och inte en enda dag med fint väder fick jag. Taskigt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!