tisdag 12 juni 2012

Tar och ger energi

Vi var tillbaka i Skändla idag för en promenad. Underbar natur och rejäla backar :) Vi knetade på i högt tempo, och min rygg bara älskar när jag måste lyfta ordentligt på benen under en timme.

Den lille kör just nu slut på mig, då jag tar itu med de problem vi har. Han är så jäkla benhård och det tar på krafterna. Det är inte lätt, men det är värt det. Det finns ingen återvändo, så det är bara att kämpa! Framstegen ger mig dock energi, rejält med sådan oxå, så hjärnan ska nog fixa den här nöten.

Vi har även hunnit med en promenad i Billdals park. När vi var klara där åkte vi till Kjörling/Öberg och där är vi barnvakt till Frode. Men han har sovit sedan vi kom, så lättare barnpassning kan man nog inte få :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om du inte har en egen blogg så klicka i anonym.
Men glöm inte att skriva vem du är i kommentarsfäletet!